2007年6月8日星期五

Zakar tegang sejak 2004

正当大家都在讨论首相再娶的新闻时
(坦白说,我真的没有任何兴趣及感觉)

我倒是发现了一则真的让我 “咋舌”的新闻…

Zakar tegang sejak 2004, firma minuman bertenaga disaman
New York 6 June - Seorang lelaki menyaman syarikat pengeluar minuman tanag Boost Plus, Norvatis yang menyebabkan kamaluannya menegang sejak Jun 2004.

Christopher Woods, 29, membeli dan minum minuman berkenaan pada 5 Jun 2004 dan apabila bangun keesokkan harinya, kemaluan dia menegang dan tidak boleh kendur lagi… (摘自UTUSAN MALAYSIA)

注: Zakar指的是阳具, Tegang指的是勃起

没错,闻中的男人竟然从2004年6月的某个早晨开始, 因为喝了”壮阳”饮料, 便 “勃起”至今….屈指一算…这位Christopher Woods 已经 “Tegang”了足足3年了!!!

哇噻! 我除了惊叹还是惊叹! 对我来说, 毕竟要再两腿的最上则夹上一根铁棒长大3年,的确非常人所能!!! 不要说3年,要我勃起3小时,我的鸟一定会爆掉, 然后我会疯掉!

重点是: 为何这位男士要在3年后才告发呢, 想必应该也享乐3年了吧…(令人遐思)

3 条评论:

匿名 说...

我爆笑!

匿名 说...

有搞笑pun lor!!!

匿名 说...

可能的口羊?